PUMP IT UP


Jag har med sann fruitcake-anda funderat över den kommande hösten. Det första som jag vill göra, och som jag sagt att man skulle göra sedan jag vet inte vad är; träna. Jag har som mål att så fort pengarna kommer och terminen börjar köpa mig ett träningskort/gymkort på 24-7. Jag vill börja bygga upp min muskelmassa eftersom om jag ska vara helt ärlig så börjar jag känna mig utanför. Till och med Savvas som tidigare ansåg att all form av kroppsbebyggelse var en tendens av undangömd homosexualitet, har de senaste månaderna deffat både sina biceps och triceps. Den enda formen av träning jag hållt mig till är några enstaka (få) joggingturer. Jag ska försöka hinna med ett par till innan skolan börjar. Men om jag ska vara helt ärlig så kommer det faktiskt vara kul att börja träna. Tidigare så hade man ett kort på Friskis&Svettis i Kista. Men motivationen fanns inte där. De där ungefär 2000 man la på kortet var som bortkastade pengar. Kunde lika gärna ha torkat röven med dom och spolat ner dom i toaletten. Gick ett par gånger, men motivationen fanns som sagt inte. Nu om något, så kommer jag att motiveras av att polarna tränar. Man kommer liksom kriga för att ens muskler skall kunna jämnföras med de andra. Kostas, Adis och Savvas sitter och spänner på den ena muskeln efter den andra. Där sitter man och känner sig som en riktig fikus med ingenting att leverera. Nu skall det bli slut på det, är det tänkt i allafall. Förhoppningsvis infinner sig motivationen under hela resans gång. Har som mål att gå upp ett par kilo i muskler. Det kommer såklart ta sin tid. Men om det är något så är det tid jag har mycket av nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: ada

welcome to the dark side =)

2009-08-08 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0