BLABLA

Helt ärligt alltså, hur pallar man vara så jävla tråkiga och fattiga att man inte vill göra någonting? Fett irriterad.

Whatever.

Deklarerade idag, så nu är det skitet gjort. Ska få tillbaka ungefär 3 000 kronor så förhoppningsvis dyker pengarna upp så snabbt så möjligt och jag inte behöver vänta till september för inkassering.

Eftersom alla var tråkiga som inte ville dra på Harem night så har jag varit tvungen att underhålla mig själv med filmtittande och musik. Inte direkt det man vill göra när folk är ute och skakar på sin gött till sköna orientaliska rytmer.

Om ungefär 2 veckor kommer CSN och lönen, snacka om att jag ser fram emot det alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0