FILMKVÄLL

Inte så mycket att göra faktiskt, har varit ganska trött mest hela dagen på grund av att man inte kunnat sova tillräckligt bra på grund av olika anledningar. I allafall, så har jag i princip spenderat min lördagskväll som en ensam eremit på mitt rum tittandes på film. Det blev 3:10 to Yuma som jag typ sett tio gånger tidigare men den filmen är en av mina favoriter så varför inte kolla in den en elfte gång. Vilket jag också gjorde. Förutom filmtittande har det inte blivit så mycket mer, jag har inte ens haft orken att raka mitt talibanskägg så det får man nog göra imorgon bitti. Ska försöka åtminstone att vakna runt 7 tiden för att ta en varm skön dusch, raka mig för att sätta på mig horkostymen och dra mot kyrkan. För de som missat det så är det ortodox påsk imorgon så då måste man leka extra fin av sig. Hur som helst, tröttheten i ögonen börjar sätta sig men jag skall nog ta och kolla på ytterligare en film - bara för att fucka till mig igen.

Hoppas ni alla har haft en trevligare och mysigare lördagskväll än vad jag har haft!   T.E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0