JOBB OCH PLUGG




Det har varit en hektiskt vecka hittills och kommer så att fortsätta. Har jobbat ganska mycket nu under veckan med mitt skitjobb samtidigt som man försöker kombinera det med skolan. Vi har som uppgift att hålla en museivisning för våra kurskamrater där vi skall undervisa dom mer eller mindre angående ett speciellt "stycke" av vikingarnas historia med hjälp av det som finns tillgänglig på museumet. Redovisningarna skall ske nu på tisdag så det är klart man är smånervös men det skall nog gå bra.

Idag så jobbar jag från 15.00 till 22.30 och det är ingenting jag direkt ser fram emot men desto mer för pengarna man kommer att få efter allt bullshit slit. Resten av veckan kommer handla om pluggandet inför museivisningen samtidigt som jag skall på familjemiddagar och diverse annat till helgen, så det kommer inte bli någon direkt vila. Man skall inte klaga utan ta dagen som den kommer. Snart skall jag dra mig mot tåget för att åka in till Karlberg station.

VI HÖRES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0