LEKTE LÄRARE

Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, det här med att hålla lektioner. Jag stod där framme, trodde att jag var en nyinkarnation av Sokrates och pratade lugnt och metodisk kring de ämne som min lektion skulle behandla. Det var om det romerska imperiet och kristnandet. Med andra ord så kunde jag egentligen ha haft lektionen i sovande stadium, men skämt åsido så gick det över förväntan. Jag blev positivt överraskad när en av brudarna, som inte direkt är känd för att vara den mest positiva faktiskt gav mig beröm. Inte nog med det, så hade många även talat positivt om mig till den lärare de hade efter min lektion. De hade tyckt att jag var skitbra och det är ju alltid kul att höra. Jag är nöjd. Nu skall jag njuta av det här, för vem vet nästa gång kanske baksmällan kommer.

Kommentarer
Postat av: mirna

stooooolt jag blir hehe

2009-04-29 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0