NIGHT TRAIN UNREVEALED

Helt ärligt förstår jag mig inte på vissa patetiska stockholmare. Speciellt dom här idioterna som jag nästan alltid av någon sjuk anledning tvingas åka pendeltåget med på kvällarna när jag är på väg hem. Det är alltid nåt, eller något som får en att häpnas och förundras över dessa neandertalares barbari. Nu senast igår kväll. Sätter mig som den laglydige medborgaren jag är på en sits för att avnjuta resan genom att läsa sportblaskan. Tåget hinner inte ens rulla då jag hör en patetisk person, svensk , vad annars liksom som skall göra bort sig. Helt ärligt svenskar, jag vet att ni saknar en kultur och cojones men varför måste ni alltid skämma ut er?

Det är helt otroligt. Svenskar är nog bland de väldigt få folkslagen på denna planet som behöver alkohol i kroppen för att utveckla testiklar nog att vara en avslappnad, social och tillmötesgående person. Helt otroligt att vissa människor man ser på nattåget som är helt dyngsura av sprit och som äntligen vågar sig fram för att flörta med några dumma blondiner som leker svåra men som tappar trosorna bara man tittar på dem. Hur som helst, så får den svenske mannen, som måste ha förlorat sina testiklar någon gång under senmedeltiden då ni slutade vara vikingar och började bli fjollor modet nog att stöta på en tjej först när han är full. Samme person skulle om han vore nykter sitta alldeles tyst, vågar inte ens fisa bredvid samma tjejer om bara den detaljen var annorlunda. Nykter kontra full.

Hur som helst, tillbaka till gårdagen. Den här dumma svensken, började snacka massa skit med två andra tillfjollade ex-vikingar om diverse saker. Sen så går idioten och pissar på några säten och fönstret. Alltså kan man vara mer barbar, än så? Jag tror inte det. Sen det här är det roliga. Några stationer senare så kommer ett sällskap upp på tåget. Idioterna går och sätter sig exakt vid de ställe han hade gått och kissat. Jag bokstavligen hör hur en av brudarna, när den fulla fjollvikingen försöker förklara för henne att hon sitter brevid hans piss med att det inte gör någonting eftersom det bara är vatten. Sen så försöker hon honom att försvinna genom att uttala de mest banala och patetiska trolleriformen jag någonsin har hört. "Tjingeling tjing, nu är du borta". Jag satt där och skakade huvudet några säten därifrån och undrade varför Gud gav oss syrianer näsor men svenskarna ett fint avlångt land. Orättvist är bara förordet. Men Gud kanske älskar barbarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0