SCHOOLICIOUZ

Hade skola idag, vi hade tydligen introt till det nya kursen som heter så sexigt som Kontinuitet och förändring 1500-1800, och skall alltså behandla just de århundraderna. Låter intressant? Nej.

Var med Yasmin där det var meningen att vi skulle plugga inför tentan, men det blev lite sådär med pluggandet och ganska mycket snack om annat. Hann med en gedigen föreläsning för henne kring Bysans, romerska imperiet och kristendomens utbredning. Förklarade lite saker och berättade lite historier, förhoppningsvis så somnade hon inte av tråkighet. Jag vet att jag är historiekåt, men vafan nånting konstruktivt måste man ägna sig åt. Man kan ju inte dra i slangen hela dagarna...Träffade på lite folk också. Dijana, den stolta jugoslaviska bonden med det fula språket som låter som bizzande flugor som håller på att slåss varje gång hon öppnar sin mun. Hon var kramig och gosig av sig den kvinna. Sen så träffade man på Ephilates, med andra ord vår blivande präst Martin i biblioteket där jag spydde galla över en av våra lärare. Gissa vilken?! 

Sen så träffade man Savvas och Fulheten. Jag förstår inte varför Fulheten helt plötsligt skaffat sig en frilla som är tagen ur en film ifrån 30-talet. Killen har kammat sin pasch som om han vår en homosexuell man i 30-årskris som behöver rejäl dick action, man ba killen fixa tillbaka ditt hår till pubeshårfrillan du hade tidigare. Med din thai-ansikte ser det inte bra ut. Men trots allt, jag ska inte klaga. Har man fyra hårstrån på huvudet så ska man inte vara allt för dömande. Nåväl, ikväll kanske jag försöker läsa lite till i boken och försöker ta till mig lite information. Kvällens höjdpunkt är annars Champions League, och matchen som sänds är Chelsea-Liverpool på sexan. Vi får se om Torres tar Liverpool vidare..

Kommentarer
Postat av: Tomtenissen

HAHAHA hur kan man inte tycka om dig?

Du är fööör bitter

2009-04-14 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0