VFU OCH TANDVÄRK

Pallar inte med livet alltså. Imorgon (läs idag) så skall jag hålla mina två första lektioner för denna gång, och ämnet som skall avhandlas är det romerska imperiet och kristnandet. Mina elever är sjuor, aldrig haft dom tidigare. Vi får helt enkelt se hur det går. Förhoppningsvis så rullar det på, jag kan inte säga att nervositeten har kommit än, den kanske aldrig kommer heller med tanke på det inte är första gånger jag undervisar. Men som sagt, ny klass, nya utmaningar. För övrigt, har ont i en tand, eller om det är tandköttet som värker. Helt ärligt har jag inte lyckats lokalisera smärtcentrumet, det verkar som om hela bakre delen av min käft, åtminstone höger sida gör ont. Inte alltid, men i vissa stunder och det irriterar mig. Tiden hos tandläkaren är högsta prioritet. Nåväl, så en tand som värker och VFU, det kan sammanfatta mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0