HALLIBURT



Halliburt
. Haha, jag förstår inte varför det där ordet/namnet får mig att garva. Har garvat för mig själv mest hela dagen varje gång det dyker upp i mitt huvud. Försök säga de där ordet helt allvarligt. Får den inte dig att småflina. Aja, det kanske bara jag som är jävligt tråkig och borde gå skjuta mig själv för att få slut på mitt meningslösa existens. Men nåväl. Idag var det som alla andra dagar. Kom till praktiken minst en halvtimme efter den utsatta tiden och min handledare var minst lika glad och entusiastisk som vanligt. 
Idag vart det ingen undervisning, det kommer antagligen inte bli någon mer undervisning för min del med tanke på att jag hållit mina lektioner. Tror man i allafall, men vi kör på det fan. Hursomhelst, vart en relativt lugn dag förutom sexorna som verkar vara djävulens lakejer på skolan. Det är nog som man säger, att skolan blir sämre för varje årskull. Herregud, kommer säkert tvingas ta itu med skitungarna vid nästa VFU-omgång. För övrigt så "ställde jag upp" lite halvt påtvingat på läxhjälpen. Väntade i en timme tills skitet skulle börja, dök det upp några elever att hjälpa när det väl var dags att öppna klassrummet? NEJ. Kul? Fuck off.

Annars då. Ingenting speciellt faktiskt. Inte mycket händer, saknar fortfarande ett jobb så det drar ner stämningen lite. Jo, juste. Idag så lekte jag så svennebananig som man bara kan bli. Drog in efter avslutad dag in till Coop och langade mig en fet 1kg påse med pyttipanna. Det var så jävla länge sedan man käkade det. Nu sitter man här och försöker författa ett inlägg.. Det gick väl sådär. Haliburt! hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0