SHO

Ja mina vänner. Äntligen, äntligen är det slut med skolan. Under 16 dagar har man ingen föreläsning, inget seminarium. Inget vänta på tåget i iskall kyla, man behöver inte träffa på människor man inte pallar med och allt annat trevligt som hör till. Under julen kommer jag leka extra religiös, springa till kyrkan iklädd kostym och under en 3 timmar lång föreställning försöka inte sova. Det är faktiskt ett problem för mig. Jag blir alltid ordentligt sömnig i kyrkan varje gång man sätter sin fot där. 
Kommer vara kul att se alla människorna som verkar tro att det är New Yorks modevecka eller någonting. Den ena efter den andra langar en cat walk bättre än den andra. Annars då? Jag fick tyvärr, enbart ett G på senaste kursen. Jag känner mig dålig. Eller äsch, jag skiter i faktiskt, pallar inte bry mig längre. Eller, jo kanske lite. 

Aja, det här inlägget är lika meningslöst som det föregående. Hörs senare istället :)

En Pepperoni Lover skulle sitta fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0