DAGBOK: 05 Februari 2009

Idag så var vi på museibesök med hela seminariegruppen. Anhalten var Medelhavsmuseumet och jag måste nog säga att det var bland det tråkigaste man vart med om på länge. Jag har ett intresse av antiken och speciellt det romerska imperiet, men inte ens mitt brinnande intresse för den epoken kunde få mig att inte vilja skjuta mig själv idag. Guiden, var mer eller mindre påtänd på LSD eller någonting. Kunde knappt hålla mig för skratt ett tag för sättet snubben pratade fick nästan mina njurar att vilja spricka. Vi fick kolla på några meningslösa statyer och höra den drogpåverkade guideledaren snacka sitt meningslösa tjatter i strax under en timme måste det ha varit. Sen så gick vi runt och kollade i några minuter innan jag och Yassi inte pallade med livet så vi drog därifrån.

Efter att irrat runt som höns i Gamla stan i jakten på tunnelbanan så hittade vi åtminstone en busshållplats och därifrån med bussen tog vi oss in till Centralen. Det blev ett besök på Åhlens innan dagens höjdpunkt, Naty, Yasmins sexiga kusin gjorde entré. Haha, jag hade faktiskt sett fram emot och träffa henne så det var nice. Till min sorg så hade hon inte sin bengaliska svans med sig denna gång men det kommer fler tillfällen längre fram. Vi tre gick runt i butikerna och chillade, käkade på Kungshallen och sen bar det av till Kista för lite mer shopping för deras del och chillande toffleri för min. Såg den där bögen från Lets Dance köra sin gayuppskruvande handviftande dans (?!) och sen så var dagen slut. Traskade hemåt i lätt snöfall lyssnandes på Ryan Leslies "Rock U" på Ipoden.

Det var min dag det. Nu sitter jag i min säng och värmer mig under mitt sköna täcke. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Bango

hahaha du gillar den bengaliska svansen va ;)

ska du inte skaffa en header då din syrian

2009-02-07 @ 16:57:44
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0