DAGENS MENY

Hade en förläsning idag, men pallade fan inte resa mig ifrån sängen men var TYVÄRR tvungen. Tog en snabbdusch, och drog in mot skolan. Väl där så sket man i föreläsningen trots allt och istället satt och lunchade med Yasmin i Arom som mer eller mindre blivit vårt sacred place. Efter lunchandet så drog man till biblioteket, satt och lekte über ambitiösa och försökte skriva så mycket som möjligt på vår presentation.

Till den som missat så har jag en presentation om Inkaindianerna nu på fredag så det är jävligt nervkittlande och stressigt, eftersom jag hatar sånna här grupparbeten och presentationer överhuvudtaget. Inte min starkaste sida, och helt ärligt så är jag inte direkt intresserad eller motiverad av uppgiften. Whatever, så imorgon torsdag så ska jag träffa Rastafarichilenaren runt 10-tiden i skolan för att snacka ihop oss. Yassi som skall in till sin VFU-skola möter upp oss nån timme senare eller så. Hur som helst, mina damer och herrar så verkar man ha fått VG på 10.5 högskolepoäng, det enda som behövs för att jag skall få mina härligt välsmakande Vg-iga 10.5 poäng är ett underskrift. Min handledares underskrift, och tyvärr så har inte han hört av sig ännu trots att han sa att han skulle göra det.

Så. Presentationen är alltså på fredag och efter det blir det ABSOLUT inget jävla andrum eftersom dels så har man en curryluktande saltenta den 3 mars som man måste döda sig inför, dels så har man massor med småsaker som måste göras. Fan man måste sätta igång Yaz... vi måste plugga inför tentan från och med denna helg och senast måndag eftersom det inte är så långt kvar till domedagen. Sen måste man fixa de restskit man har sedan tidigare.

Hora vad mycket skit man har i skolan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0