DATASALEN

Sitter just nu i en tyst datasal i skolan och leker ambitiös. Vi har en presentation om inka civilisationen som skall presenteras inför vår seminariegrupp nu på fredag. Det går väl sådär med faktainsamlingen, inte direkt den roligaste uppgiften jag fått göra under min tid på skolan. I min grupp ingår Yasmin och Rastafarichilenaren, så vi får väl se hur det bär av i fortsättningen.

Idag så hade vi seminarium, handlade om "Illiaden", med andra ord berättelsen om det trojanska kriget, Helena och Paris, Hector och Akilles. Jag hade som vanligt inte förberett någonting, men fick några grejer sagda vilket säkert gav en illusion om att jag faktiskt hade läst. Är ganska duktig på sånt, snacka en massa bullshit på seminarierna och få det att låta värsta akademiskt osv

Skönast under seminariet var ändå som vanligt Uncle Fester, ni vet snubben med den skruvade klädstilen och som ser ut och vara tagen direkt ifrån filmen "Gökboet" och placerad med oss på historian. Måste säga att jag diggar honom mer och mer, det räcker med att titta på snubben och han genererat åtminstone ett flin.

Nu skall jag nog återgå till studerandet så vi får väl höras!

 < --- Min klasskamrat!

Kommentarer
Postat av: YASSI

AAAAAAAAAAAAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA JAG KOMMER ATT SPRICKA AV GARV SNART

2009-02-16 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0