DET GICK BRA

Dagens seminarium gick jävligt bra. Jag tycker helt klart att min grupps presentation var klart bäst utan någon som helst tvekan. Körde min grej, tyckte inte jag alls kände av någon nervositet... Yasmin och Oriane var duktiga dom med, körde sina respektive grejer utan att stirra allt för mycket på pappret... nu är det skönt att det är över, nästa sak att fokusera på är att se till så man är välförberedd inför tentan som kommer om ungefär 2 veckor...Fy fan alltså man får inte ens en stunds vila den här terminen verkar det som. Håller faktiskt på att bränna ut mig, känner mig allmänt trött och det sätter sig på humöret. Lägg till en massa annat som sätter sig i tankarna och jag är inte långt ifrån att inleda ett (miss)bruk av Alvedon tabletter.


+
det gick så sjukt bra på redovisningen, Uncle Festers sköna personlighet

-
att jag aldrig lyckas få ett grepp över vafan Neo säger, småungarna som skrek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0