MSN NOSTALGIA DEL 1

Jag är glad att man sparat ens samtal på MSN. Synd bara att de inte sträcker sig hela vägen tillbaka till sommaren 2008 och ännu tidigare, dom har av någon anledning raderats... ; (

Kollat igenom några av våra samtal... alltså jag har ont i magen av hur mycket man skrattat. Det är blandningar av söta kommentarer, kärleksyttringar, sarkastiska kommentarer, driv med den andre.. Historia helt enkelt. Över 18 000 kilobyte av samtal, morgon, eftermiddag och kväll...ibland långt in på småtimmarna.

Ska nog försöka skriva ut manuscript av samtalen så de kan bevaras för att läsas nån dag när man har tråkigt. Så otroligt hur man kan se en hur saker och ting utvecklas bara genom att kolla ens gamla msn-konversationer... Här nedan följer några av de skönaste kommentaren ifrån min samling som sträcker sig ända till 7 oktober 2008. Vad som hänt samtalen ifrån sommaren och framåt vet bara Gud, enda arvet är en ljudinspelning ifrån juli.


exempel;  10/10 2008     01:21:02 - 01:22:07

A:  klockan är 01.20 kolla vad hon lägger upp

A: driveru med mig

B: HAHAHA

B: det var till min kusin ****

B: ja visade min usa linne

A: d enda jag såg var två planeter som tycks ha kolliderat

B: HAHAHAHAHA

B: asså dra åt helvete


exempel;  10/10 2008       20:05:29 - 20:05:40

B: ja var redo att skyla mina kometer

B: venus och saturnus

A: inte ens solen kan skyla dom

B: HAHAH



Fler smakprov kommer senare. Helt klart glad att dom sparades. Vi knäcker helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0