NÅGRA SPECIELLA KVINNOR

YASMIN

Det finns nog inga ord som beskriver det man känner
Det finns nog inga ord som beskriver den tacksamhet man har
För att man har dig i sitt liv och kan alltid finna tröst hos
Det finns nog inga ord som beskriver din betydelse för mig
Hur du lyckats på ett sätt så många förr misslyckats
Det finns nog inga ord som beskriver din skönhet man
Får uppleva alla dar, alla stunder, all tid
Tack för att du kommit in i mitt liv, att du visat dig vara den
Vän och så mycket mer som du visat dig vara för mig
Det finns ingen människa lik dig, det finns ingen tjej
som ens kan komma ens i din närhet
Jag ser fram emot dagarna, månaderna och åren som kommer
Kommer du finnas där för mig, som jag för dig?
Det vet jag att du kommer att vara, och det gör mig trygg
Det jag önskar dig är all lycka i framtiden, att du skall få
Må bättre, känna dig bättre och att ditt leende än en gång skiner
Som den Yasmin jag en gång lärde känna och känner för

DIJANA

Du, min vän och min syster from another mister
Lärde känna dig mer på sistone, och fattade tycke för dig
Du är en fin människa, men som av någon anledning alltid
Har dragit till dig smuts, som inte vetat hur man skall behandla
En fin och generös människa och kvinna som du är
Du är vacker utan spackel, glöm inte det och låt ingenting eller
Ingen komma i din väg för din lycka
Den person som förtjänar ditt hjärta har ännu ej dykt upp,
Hoppas innerligt att du finner din kamrat och att han kan
Ge dig massor av dolme, så att din törst förblir släckt
Du är min sestro, finns här för dig!

MIRNA

Min lilla kaxiga lillasyster
Även om vi bråkar, eller går varandra på nerverna
Så älskar jag dig väldigt mycket, mer än
Du någonsin kommer att veta, även om jag
Har svårt att alltid visa min tacksamhet och kärlek
Jag kommer alltid finnas för dig, och hoppas att du
finns där för mig, när mina stunder av depression och livshat
Sätter sig på mitt humör
Du är finast, sötast, vackrast och porrigast i familjen och utanför
Låt ingen jävel trycka ner dig!

MORSAN

Du är vad du är för mig. Finns inga ord. Bahebek.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

du är sötast! tack för allt samsome haha :) ja finns alltid för dig. /smurfen

2009-02-14 @ 17:15:56
Postat av: mirna

hahahahahahahahahahahaha :')



simone, du gjorde min dag! <3

2009-02-14 @ 22:49:36
Postat av: Hassan, inte den fula hassan, den andra hassan

Tung du e..har aldrig sett den här mjuka sidan av dig förr. Djupa grejer.

2009-02-15 @ 14:29:56
URL: http://www.losblancosblogg.webs.com
Postat av: Anonym

Simon, har du blivit gay utan att jag vet om det?

2009-02-15 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0