SATURDAY

Idag så vaknade jag nån gång runt tiotiden med att messa min rätt så när det gäller detta ointresserade kompis Yasmin och påminde henne återigen att göra det hon bör göra två gånger om dagen. Jag känner mig lite av en storebror/farsa kontra sergeant när jag beordrar henne att inta sin morgondos. En stund senare så drog jag uppåt till köket och ordnade mig en riktig bamsefrukost innehållande; äggröra, feta ost och härligt skivade och saltade röda tomater. Efter det så fortsatte diskuterandet och lattjandet med folket på MSN och på Facebook. Det är härligt att ens sociala kontaktnät idag mer eller mindre äger rum framför en dataskärm. Sannerligen är det härligt att vara en modern människa... : /

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på hur mina bröder tillsammans med sin chilenarpolare Daniel bankar och för oljud i rummet bredvid. Mina kära bröder har tydligen skaffat sig ett bord och en stol som dom skall använda när dom skall plugga och så vidare. Mitt tips är att idioterna kommer få hålla på ett bra tag innan dom lyckas montera sina jävla IKEA-varor. Om en stund så kommer jag förmodligen att dra ut en sväng med Kostas och kanske nån annan av idioterna. Men vi får se vad som händer med den saken.

Shalom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0