SUNDAY

Det är söndag och klockan är strax efter ett. Man sitter i sin säng med kudden mot nacken och datorn över täcket. Har precis käkat klart, morsan fixade lite Kibbe med tomat/gurksallad. Det smakade väl bra, antagligen. Hur som helst så sitter jag alltså här och mer eller mindre tar det lugnt. Finns egentligen inte så mycket att säga, förutom att jag måste typ uppgradera mitt garderob ifrån kurdstilen till en mer sofistikerad och manlig stil. Nåväl, få se vart det leder en till.. kollat lite på nätet hittade en och annan fin tröja ifrån Everlast, Fred Perry med mera. Men det får nog bli en fysisk visit i klädbutikerna med en klädexpert. 

Som sagt, det är söndag så det finns väl inte så mycket man egentligen kan göra. Får väl ta det lugnt och ladda inför kommande vecka med allt vad den innebär. Dels så måste man inleda pluggandet inför den stundande tentan som kommer allt närmre. Dagen D är satt till fredagen den 6e mars och jag hoppas att man klarar tentan på första försöket. Sen så kanske man skall ta och fixa klart Willy tentan som man inte gjort på jag vet inte hur länge. Sen så är själva höjdpunkten på veckan förmodligen Oriental night festen på skolan. Skall bli kul att dansa till lite orientalisk musik... och kanske röka lite vattenpipa. 

Finns inte så mycket mer att tillägga. Hoppas folk har det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0