UPDATE

Nu händer det igen. Det är tamefan helt jävla otroligt. Vi har fått en Bango i seminariegruppen, alltså inte för och vara elak men varför är jag för tillfället helt omringad av ghandis överallt? Alltså Bangos storasyrra med den odrägliga frisyren och outfiten får mig att vilja spy och skratta på samma gång. Satt idag och försökte hålla mig tills det brast för mig. Könet på varelsen vi kallar för Bangos syster är oidentifierat, men av osäkra källor kan det, med betoning på ordet KAN det vara en feminin varelse -  vi kan kalla henne en kvinna. Hur pallar man helt ärligt se ut så som hon/han/det gör och vill bli lärare?

Sen har vi en annan jävel, som ser ut som en blandning av Uncle Fester ifrån familjen Addams och en karaktär ifrån filmklassikern "Gökboet" med Jack Nicholson i en av huvudrollerna om ni kom ihåg den filmen. Alltså den här människan, som klär sig som karlsson på taket, han måste hela jävla tiden envisas med att föra konversationer med mig. Inte med någon annan men med mig. Alltså jag förstår jag är social, vissa tycker jag är charmig, andra tycker fan vet jag. Men jag har inte ens visat ett intresse att ens vilja utbyta ens en gäspning med snubben. Första gången han pratade med mig, så stod jag och kollade några affischer utanför vårt föreläsningssal. Killen kommer ut därifrån, går förbi mig, kommer tillbaka och säger, - Vet du vad jag tänkt på, vore det inte bra om man sålde kaffe för typ 3-4 spänn vid andrahands bokhandeln? ... Jag stod där helt borta och undrade om jag missat nåt. Så jävla fucked up man kan vara alltså helt ärligt. Sen går jäveln in i toaletten och släpper värsta brakaren att det bokstavligen ekade i hallen!

Vad finns det mer och säga, jo jag börjar gilla vår seminariegrupp lite mer nu när det gått en tid. Grabbarna, så klart alla blattar verkar sköna och man får sig ett o annat garv eftersom några spyr ur sig fucked up kommentarer.  Som exempel kan vi ta Fadys kommentar idag när han skulle leka smart och kom med värsta blatte metaforen som handlade om kebab utan kött eller någonting sånt. Hur kan man inte älska sånt? Haha..

Ja.. nu ska man ta tag i skolan och fick höra att vi tydligen fick VG på tentan på förra kursen. Nice!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Haha ja vår seminariegrupp e tung ju ;) bara en massa kebabblattar hahaha. Hallå, du glömde nämna att Unclefester fjärtade på dig.

2009-02-09 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0