2008

Nu är detta året slut och bloggandet skall återupptas. Jag måste nog säga att det vart bland de mer händelserika av mina 23 levnadsår. Jag har kommit halvvägs på min utbildning och nu under senare delen av januari så inleder jag studerandet av min andra inriktning, Historia. Jag har även rest tillsammans med tre kukhuvuden (Araben, Näsan och Fulheten) till Rhodos. Där shakades det, partajades, dracks i mängder och pengar spenderades kors och tvärs. Lyckades även slänga in en siesta bredvid en brandsläckare.

Detta år har även inneburit att relationer med personer har fördjupats, medan andra relationer har glidit allt mer ifrån varandra och kanske aldrig kommer hitta tillbaka igen. Men who knows. Hur som helst så har det varit ett ganska fartfyllt år på skolan. Så nu kastar jag mig in i ett nytt år, med nya människor och insikter. Jag hoppas innerligt att 2009 blir ett år utan drama och konflikter och att allt skall rulla på som på räls. Det blir antagligen en resa under kommande året också, vart den bär av får vi väl se. Jag hoppas ni alla har fått ett någolunda bra år och att det annalkande året blir bättre och överträffar era förväntningar. Många saker förbättrades, medans andra försämrades men en sak förblev intakt och det mina vänner har ni nog redan listat ut...

Ja, tyvärr kanske man skall tillägga... Hassan är FORTFARANDE jävligt F U L

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0