BLA BLA BLA

Sitter som en pendejo i min säng med datorn på mina knän och försöker slappna av. Min armhåla har fått antingen är det en böld, eller en jävligt maffig finne. Jag siktar på det första alternativet med tanke på den brännande smärtan man känner för tillfället. Min morsa i hennes mammafasoner fixade en deg, inte medicin eller något sånt som moderna kultiverade människor förlitar sig på vid behandling av olika symptom och dylikt. Nej, i riktig blattemanér så fixade kvinnan en liten deg, tillräckligt stor för att täcka min armhåla, knöt ett band runt den och band mig att chilla i ungefär två timmar innan skitet skulle rensas. Ja, ibland är det härligt att veta att morsan tycker att en deg är susen för allt, vare sig det är hunger eller smittkoppor smittat ifrån en annan jävla smurf, som sitter smilandes i sin lilla etta en timme hemifrån mig.

Damn u!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En deg under armhålan. Förlåt ja råka spy i min mun

2009-01-27 @ 20:25:30
URL: http://chiiica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0