DAGBOK: 12 Januari 2009

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle träffa rektorn på min praktikskolan för att diskutera fem frågor som är relaterade till den tenta som vi för närvarande skriver i grupp. Så blev inte fallet eftersom jag helt glömt bort att det idag var dags för ytterligare en meningslös seminarium. Jag fattar allvarligt talat inte poängen med seminarier på den här kursen som är sjukt tråkig och ointressant. HUR SOM HELST...




Hade seminarium under tre timmar ifrån 9 till 12, käkade sedan lunch med Yassi och världens bästa Dijana. Det blev en härlig varm pasta med feta ost, paprika, kycklingbitar och diverse annat smått och gått. Efteråt så arbetades det i gruppen med vår tenta, innan dagen avslutades med fika och en intressant diskussion om religion, evolution etc

Dagens bästa citat, som helt enkelt knäcker står vår kära Gulyana för...

"Alltså, dinosaurierna fanns dom under Jesu tid?"... Ibland är man glad att man har Gulyana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0