FREEDAA!

Idag fredag så är det sista dagen på VFU vilket känns helt jävla bra. Kommer inte ha någon praktik på ungefär två månader fram till tredje veckan i april. Igår torsdag så var jag på vårdcentralen och kollade de symptom som dykt upp i mina armhålor. Visat sig vara så kallad spikböld, och sjuksköterskan gjorde sin grej och förhoppningsvis så läker såren. Min förhoppning är att det inte skall dyka upp mer infektion i framtiden så jag slipper skitet en gång för alla. Efter det så drog jag till den närliggande grillen som jag inte vart på ett bra tag. Käkade mig mätt på kebabtallrik innan jag drog in till skolan för att chilla en stund med Yassi och Bigass (Dijana) där det blev lite vegetarisk pastasallad med fetaost.

Som tidigare nämnt så är det alltså idag sista dagen på praktiken, och mot kvällen så skall det partajas för första gången i år då det är terminsstartfest på Södertörns högskola. Vilka som man går med återstår att se men enligt rykterna så skall tydligen fulheten personifierad (nej, inte Adis denna gång), Hassan Qazi, dyka upp på festen. Med andra ord så uppfylls fulhetskvoten totalt då det kommer finnas två fula personer  på samma dansgolv, vilket är maxgränsen enligt riktlinjerna ifrån den svenska staten för att garantera medborgarnas säkerhet då för många fula människor kan orsaka blindhet och allmän illamående. Adis som typ är stammis på fulhets listan och så han som var orsaken till uppskomsten av ordet "ful" - Hassan Q. Där så ska man träffa på D-Liciouz (Dijana), porriga Yazilation och partyprinsessan Naty som säkerligen kommer F U C K A ur, på ett eller annat sätt.

Så. Där har ni min fredag, jag hoppas ni får en trevlig fredag och god fortsättning på er helg!

PS. Bango fick inte komma haha!


Kommentarer
Postat av: Bango

ursäkta men du e fan besatt av mig... varför skriver du bango fick inte komma? är det meningen att jag ska ta åt mig eller hahaha

2009-02-01 @ 16:07:29
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0