IRRITATIONSOBJEKT

På väg tillbaka hem ifrån smurfen så tänkte jag ta mig en nattsnackis och la in tio spänn ihop om att ner skulle en liten gullig chipspåse med sourcream/onion smak ramla ner. Jag lägger in pengarna, men kommer chipsjäveln ner? Nej, på nåt jävla konstigt sätt så fastnar påsen precis innan den skall komma ut. Frustrerad börjar jag rycka och banka i maskinjäveln men ingenting händer. Där står man, regnet droppandes, det är några minuter kvar till pendeln och man ville smaska i sig lite onyttigheter på vägen hem. Jag tror att det antingen är Gud eller dom där förbannade Selecta maskinerna som nu för tredje gången blåser mig på pengar som jävlas med mig och som inte vill att jag skall bryta mitt löfte om slut med onyttigheter. Fan vad jag hatar dom maskinerna, en sak har dom lyckats med iallafall och det är att jag aldrig kommer att köpa någonting ifrån dom... i allafall inte på ett tag. 



Hatar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0