REDOVISNING OCH FAMILJ

Idag så hade vi den sista redovisningen för denna termin, äntligen så är man färdig med det sjukt tråkiga Utbildningsvetenskapen. Tentan kommer lämnas in imorgon och efter det så ska man bara fokusera på att fixa alla kompletteringar som man möjligtvis har för att sen koncentrera sig på 1,5 års historieläsande med start nästa vecka. För hoppningsvis så blir det roligt, och inte massa ointressant bullshit som jag tycker stora delar av religionen var.

Hur som helst, så var det alltså redovisning idag. Efteråt så chillade man lite tillsammans med Yassi, käkade och sen så drog jag in sent på eftermiddagen till Hammarby sjöstad och hem till min morbror. Det är så att mormor drar tillbaka till Syrien imorgon kväll så man passade på att chilla med henne lite. Var där tillsammans med morsan, träffade på morbröderna med deras respektive. Sen några timmar senare dök delar av Södertäljeklanen upp och det blev ett hejvilt kaklande om diverse ointressanta ting.

Imorgon får vi se vad som händer. Jag kommer nog dra in till min VFU för att få mina papper underskrivna och så vidare. Sen senare mot kvällen ska jag åka in till samme morbror igen för jag är tillsammans med familjen bjuden på middag, till min förtjusning blir det lite delikat italiensk mat på menyn. Sannerligen är det smaskens!


Förresten. På väg till morbror så var det nån jävel som fes på tvärbanan, alltså den stank som kom den fick mig att önska att jag aldrig hade fötts. För att fucka till det ytterligare så steg en ghandi upp vid Gullmarsplan och satte sig bredvid mig. Så det blev en härlig mix av fis med curry. Fan vad jag älskar mitt liv ibland..

Kommentarer
Postat av: Yasmin

HAHAHA DU DÖDAR MIG HAHAHAHA alltså palla vara anti ghääändi

2009-01-15 @ 23:44:31
URL: http://chiiica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0