SYNDARE

Imorgon måndag är det ny vecka. Ska dra en sväng till min praktikskola och se om det går att ordna ett möte med rektorn så man kan få göra klart intervjun med denne. Sen så har jag inga direkta planer för veckans första gråtrista dag.

På tisdag så inleder vi den nya terminen med allt vad det innebär. Det skall bli rätt kul att få läsa ett ämne man är intresserad av och förhoppningsvis träffa på lite skönt folk. Det har bekräftats att Rastafarichilenaren, och Neo från The Matrix tydligen skall dyka upp på historian, soft. Finns nog inte så mycket mer att skriva om just nu, ligger i min säng kliandes mitt lilla skrev och av någon anledning fattat ett suktande efter godis. Tror jag nog skall upp ur sängen och glufsa i mig lite onyttigheter trots att jag lovat mig själv, Gud och fosterlandet att man skulle vara nyttig.

Nå väl, med tanke på att jag och Yasmin har våra platser i helvetet ingraverade med namn, vad gör ännu en synd egentligen för skillnad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0