DAGBOK: 20 Januari 2009

Klockan är 00.47 när jag börjar skriva på detta inlägg. Idag, eller rättare sagt igår tisdag var den allra första dagen på den nya terminen och min andra inriktning, Historia. Som av en gammal vana så kom man såklart försent till lektionen, traskade till en ledig sittplats och blev uttråkad redan när min söta lilla rumpa landat. Introduktioner är bland det segaste och tråkigaste man kan uppleva som livs levande människa. Det är nog bara Neo från the Matrix som antagligen satt med kuken upp i luften och trivdes som en tjock unge bland bakelser. 

Gruppen man skall studera med är väl okej, till och från i allafall. Puppy och company är med oss, jag tror allvarligt talat Diddis lilla Charity to the human race så att säga är sexuellt intresserad av mig så som välgörenheten tittade. Efteråt så satt jag med Yassi, fick sällskap av Diddi som tyvärr ledde till att Café Latte även dök upp. Många av finnarna i arslet dök upp idag, inklusive Vios, 35-åring. Jag tror jag fått acne i röven eller någonting, aldrig en stund ensamma. Nåväl..

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: yassi

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA VIOS EFTERBLIVNA 35 ÅRING HAHAHAHAHAHAHA

2009-01-21 @ 01:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0