WEEKLY UPDATE

Imorgon är det en ny vecka. Det mesta av den kommer spenderas på min VFU-skola där jag kommer att observera hur man arbetar med ämnet historia. Jag har som uppgift att prata både med min handledare som med eleverna om deras syn på historieämnet och deras tankar kring det. Med andra ord, en sjukt tråkig uppgift som jag inte förstår på vilket sätt det skall hjälpa mig i min fortbildning. Förutom det så är nog veckans höjdpunkt ändå festen på skolan. Det var ett tag sedan man rockade loss på någon av skolfesterna och det känns som det är dags. Har inte köpt någon biljett ännu, så det måste man ta tag i så snart som möjligt. Kanske åker in imorrn till Flempan för att fixa det. Hur som helst så på fredag så blir det alltså party party och förhoppningsvis är det fullsmackat med folk. Dricka kommer jag göra i mängder, jag måste helt enkelt fucka ur och dricka mig så full som möjligt för att dämpa all ångest och annat skolrelaterat och inte skolrelaterat skit som fuckat upp ens hjärna på senaste tiden. Förutom festen så är det ingenting direkt planerat, eller jo förresten det skulle sitta nice att dra på bio och checka in den nya filmen Valkyrie med allas vår favorit aliendyrkare Tom Cruise. Så det blir väl VFU, fest och bio den kommande veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0