TREVLIG RESA!



Vissa skall resa, andra ska inte. Tyvärr så tillhör jag den sistnämnda kategorin då jag tvingas vara kvar i detta sketna land med dess sketna väder. Det har regnat och blåst de senaste dagarna, men förhoppningsvis så blir vädret bättre snart. I allafall så skall Dijana och Yasmin flyga inatt till den grekiska ön Zakynthos. Dom sexiga mamitas ska vara borta i fjorton långa dagar. Jag vill passa på att önska dom en trevlig och glassig semester bland alla Stavrosar som kommer strosa efter dom på stränderna. Hoppas ni kommer tillbaka gyllenbruna, speciellt du Dijana. Om du är lika blek som du är nu kommer jag langa en lavett till dig.
När det gäller dig Yasmin så ska du komma tillbaka chokladbrun som en riktig latinsk chokladpralin!

Hoppas ni har det fint på semestern

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Tack för din fina hälsning.

Ta hand om dig, vi ses snart igen :)Dijana kommer att få sig ett par lavetter även om hon är blek eller inte och vad gäller mig... chocolatin ;)

A.B.K Samsome. KTIR!!!!!!!! =)=)

2009-07-06 @ 22:09:58
URL: http://chiiica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0