INGEN RUBRIK

Idag fredag så var det tänkt att jag skulle ringa horungarna Wasa Kredit för ett personligt ärende, men eftersom dom kulturlösa svennarna har sin största högtid med start idag så var det stängt. Jag får helt enkelt koka inombords fram till måndag innan jag kan prata med idioterna. Sitter nu, sömnlös och kan inte somna om. Var tvungen att gå upp vid nio-tiden eftersom jag ville få tag på dom så snabbt som möjligt. En och en halv timme senare sitter jag här nu och bloggar eftersom jag inte har någonting bättre för mig. Idag så är det tänkt att morsan ska bjuda över sina två bröder med sina respektive familjer för nån slags familjemiddag. Vad som skall tillagas vet jag inte men förhoppningsvis så blir det mycket mat, helst god mat så man kan mätta sin mage. Vädret mina damer och herrar är ett stort jävla skämt, jag fattar inte vad problemet är med det här jävla landet. Ena dagen kan det vara soligt, nästa regnar det. Det enda som fattas är väl en fucking snöstorm mitt i juni eller nåt. Det skulle komplettera rövhåle stadiet rätt hårt i allafall.

Nåväl, trodde aldrig jag skulle säga det här men jag ser faktiskt fram emot skolan. Kanske är det vädret som gör en så patetisk att man saknar skolan och dess rutiner framför allmänt slappande. Jag hoppas innerligt att vädret blir bättre snart, jag pallar inte med kyla, vind, och regn med massa slask när det är meningen att man skall njuta av värme och kvinnor med så lite och så tajt med kläder som möjligt. Livet suger just nu alltså, eller kanske inte. Det finns vissa saker som gör att man pallar trots allt, vissa stunder som gör att man känner sig omtyckt, behövd och fan vet ja. Sen finns det stunder, speciellt när vädret är grått och trist då man hellre vill hoppa framför ett tåg. Aja, nu har jag förmedlat lite av min frustration, förhoppningsvis så blir vädret mycket bättre framöver. Jag lovar att blogga lite oftare i allafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0