SOL OCH TÅRTA

Que paso? Vad hände egentligen. Vi gick ifrån rena skitvädret till runt 26 grader med skinande sol idag. Sitter i mitt rum för tillfället, skall om bara några sekunder springa upp in i duschen. Måste tvätta mig och fixa mig lite för runt fyratiden så ska man dra till Kostas som fyller 23 år idag. Så vill passa på att gratta Neandertalaren även här på bloggen, Grattis. Så mina planer för idag blir tyvärr inget solande på balkongen för att bota min kroniska blekhet. Vissa anser att jag ser ut som ett lik för jag är så blek, men jag tror dom bara är avundsjuka. Så i allafall, idag blir det alltså en massa onyttigheter med några av polarna. Det kommer vara en chillande stämning, där Adis fulhet och Savvas torrhet kommer vara underhållningen. Fan att Hassan Qazi inte är här. Det hade varit soft att driva med honom och få honom vilja emigrera permanent till Ungern. Nu är det slutsnackat, skall lyfta mitt feta håriga röv ifrån sängen där jag legat i ett par timmar nu lyssnandes på musik och försöka göra mig i ordning. Ha det bra så länge gott folk, ut och njut av solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0