LAK SHOO

Det är lördag och man har precis vaknat, till frukost blev det så exotiskt och nytänkande som en citron. Jag vet, jag är mentalt störd som äter en citron när man precis vaknat men den är faktiskt bra för halsen. Min hals är lite sisådär just nu och därför vill jag behandla skitet på alla möjliga sätt. Idag, vet jag faktiskt inte vad som händer ska nog ta det lugnt så mycket som möjligt och försöka ordna mitt rum lite. Den 21a mars ska kusinen gifta sig med sin brud så det skall väl bli kul med ytterligare ett bröllop, måste nog vara den 357:e bröllopet jag går på under mina 23 levnadsår, man är ju syrian. Finns faktiskt inte så mycket att rapportera om gott folk utan livet är ganska händelsefattigt måste man få lov att säga. Har mest spenderat tid med folk på skolan med massa skitsnackande, skrattande och konsumerande i skolans restauranger. Mitt jobbletande fortgår och vi får se vad som händer med den saken om man lyckas haffa nåt bra jobb med mycket cash. Imorgon söndag händer det inte så mycket, skall nog dra in till stan och chilla osv

Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0