NICE HELG



Det har varit en av de skönare helgerna på länge. Drog på lördagkvällen helt spontant med nattåget tillsammans med Yazzi till hennes hemstad Uppsala. Där mötte vi upp den berömda bengalen Bango. Kvällen började med att jag stirrade på Bangos fejja och insåg att jag redan var trött på den innan vi ens hade mötts.

Hur som helst, så drog vi mot Max - där jag käkade en liten hamburgare medans damerna svalt. Drog oss inåt mot Uppsala centrum och dess förmodligen bästaklubb BJ, eller Birger Jarl som den egentligen heter. Väl inne så möttes man av en svensk armé. Bara en massa suecos överallt men hey, varför klaga när musiken dunkar, alkoholen flödar och man får tillfälle att skaka sin beniga rumpa med en varm latina och delvis en curry bengal.

Det fuckades ur i några timmar, fick en komplimang ifrån en snubbe som mer eller mindre skulle suga av mig för jag kom ifrån Rinkeby och vi drog oss hemåt. Vi fick vänta i jag vet inte hur länge på att få tag på en taxijävel. När vi väl fick tag på en så vare av alla folk på denna jord, en grek - en souvlaki som körde. Hursomhelst efter lite snack hit o dit så hamnade vid dom fyra mackarna som tydligen är ett känt ställe i Uppsala.

Jag fick se Bango kissa, det är en syn jag helst av allt vill slippa. Det brändes på min näthinna.

Jag och Yazzi promenerade ifrån en av mackarna, till hennes hood --> Gränby. Fick mig en liten sightseeing av den berusade lilla tomtenissen och efter en stunds promenad hamnade vi hemma hos henne. Hennes morsa, den sköna Vilma hade langat en fet pastasallad som jag och Yazzi slaktade skoningslöst. Hann med en liten pratstund med hennes brorsa Daniel innan vi alla slaggade.

Dagen efter, med andra ord idag söndag inleddes nån gång vid 12-tiden. Vi vaknade, promenerade ner till Gränby centrum och käkade en maffig frukost/lunch på Burger King. Några timmar senare så satt vi på tåget hemåt tillsammans med Bango och Naty.

Det var med andra ord en relaxad, spontant och skön helg med sköna människor. Något som absolut skall göras om!


PLUS

+ Uppsala har visst bilar, jag som trodde dom enbart hade häst och vagn
+ Bangos tryne
+ Vilmas pastasallad
+ Yazzi och mins urfuckning på dansgolvet

MINUS

- Att vi inte kunda fucka ur tillräckligt på BJ
- Att Uppsala inte är bara massa bondgårdar.. det förstör min fantasi ju :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0