NY KURS

Mina damer och herrar. Mina ädla bloggläsare hur få ni än må vara, men jag bara måste tala om för er att vår nya lärare på den nya kursen är milt sagt psykiskt instabil. Imorgon har vi föreläsning med henne och vi får se vad Mary Poppins har att erbjuda den här gången. Jag missade första tillfället då hon tydligen galopperade och gjorde nån skruvad move som om hon svävade på vågor. Hon är helt enkelt speciell på flera sätt. Lägg till att hon tydligen är amerikan och jag vet inte vad för figur dom försatt oss med den här gången. Det skall i allafall bli intressant att läsa den här nya kursen, förhoppningsvis så är det roligt och inte lika tråkigt som de första två kurserna varit.



Till sist så kanske man borde säga att till alla ilska kärringar som fått för lite kuk på sistone. Lägg er inte i diskussioner som inte berör er tack. Att ni är sura på livet, för ni är fula och feta har ingenting med oss andra att göra. Så var ni än befinner er och ert fula tryne, spara oss eländet ifrån att höra era klagomål. Ingen bryr sig, så mitt tips är håll käften köp en dildo eller smaska på er kanelbulle.  

Tack för mig. Hassan du är ful.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uff skön du e, ja kan inte sluta garva av vad du skrev^^:)))

2009-03-10 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0