SUNDAY BLOODY SUNDAY

Imorgon så blir det chillande med min kära goa vän Yasmin. Vi skall typ chilla med varandra, skoja med varandra om varandra och driva varandra till vansinne... har inte riiiiiktigt hänt ännu men det kommer kanske haha. Nä men helt ärligt så kommer det vara kul att träffa henne och snacka lite allmänt skit. På menyn står alltså bio och filmen vi skall se är Seven Pounds med Will Smith så vi får väl se om den är bra eller inte. Annars så händer det inte mycket mer utan det mesta av söndagen skall ägnas åt att spendera tid med Miss Stylish. På måndag är det återigen skolan och jag ser både inte fram emot det och emot det. Det som lockar är att kursen kommer behandla kulturmötena mellan islam och kristendom, vilket mer eller mindre kommer betyda att jag bara måste ryta till som en gubbe när jag tycker saker inte överensstämmer med min bild av skeendet. Såklart kommer man trampa folk på tårna, men det är väl själva grejen med det hela.

Ser alltså först och främst fram emot min dag med Yasmin, och sen från och med måndag så skall jag och den nämnda personen sätta igång med pluggandet på den nya kursen. Helt ärligt så måste vi fixa den galant för att få åtminstone några poäng klara den här terminen. Det kommer bli en hemtenta på slutet så det fixar vi hur bra som helst.

Men först, Seven Pounds.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Helt ärligt alltså... hur pallar vi med varandra?

2009-03-08 @ 13:02:57
URL: http://chiiica86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0