UPDATE

Idag måndag den andra mars var det sista seminariet på den andra delkursen på första historieterminen. Känns skönt att den här jävligt tråkiga och meningslösa kurs kommit till ända. På fredag är det salstenta, få se hur det går. Har som en idiot man är glömt att anmäla mig till tentaskrivningen så jag kanske rent utav skiter i och skriver den istället vid nästa tillgängliga tillfälle.

Annars finns det inte så mycket som har hänt förutom tjafset som ägde rum i fredags på skolfesten men behöver inte gå in på några större detaljer, det räcker med att de inblandade vet sina roller och så vidare. Ja, nästa fest så hoppas man att det inte skall bli några problem utan att det bara skall vara roligt. Nåväl, när det gäller skolan så rullar det väl på som vanligt. Har nån enstaka komplettering som man kanske borde kolla på nu när man ändå har ledigt fram till fredag. Nästa delkurs behandlar kulturmötena mellan kristendomen och islam, jag kanske nästan sätta pengar på att jag kommer att ryka ihop med någonting på grund av mina åsikter. Men vi får helt enkelt se.

Nu sitter jag och chattar med lite folk på msn, finns väl ingenting mer att rapportera. Imorgon så skall jag kontakta vårdcentralen för att få behandling mot den jävla horbakterie som jag verkar vara smittad utav. Sen vad som händer under dagen, det vet nog bara gudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0