LIVET ÄR HÅRT



Fick höra idag en nyhet som inte gjorde mig glad, verkligen inte. Den gjorde mig nedstämd och väldigt förbannad. Förbannad eftersom livet när den vill det verkligen har en tendens att våldta oss eller de som står en nära på ett sätt som känns jävligt orättvist. Jag har en person i min närhet, en släkting som är svårt sjuk. Denne har fått lida i en omfattning jag tidigare inte visste om, förens idag. Det gör mig förbannad, för denna person förtjänar absolut inte det. Inte för att någon människa skulle förtjäna det, men jag tror min poäng är underförstådd. Jag ber och hoppas att personen ifråga tillfrisknar hur fucked up det än är och hur långsökt den önskningen än må tänkas vara. Må Gud vara med dig, vi är med dig i våra tankar idag mer än igår, imorgon mer än idag. God Bless...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0