EFTER MIDNATT

Har precis kommit hem. Eller ja, för ungefär en 20 minuter sedan. Tog mig ett tag att komma hem, med tanke på att tågen gick vart 30:e minut och att tåget trots det skulle envisas med att komma sent ett par minuter.
Hur som helst, så sitter jag nu i min säng. Eller jag ligger rättare sagt och småmyser med mig själv. Jag vet att det genast kan bildas en massa bilder i era smutsiga huvuden, men jag kan säkerställa att det inte ingår något snuskigt i mitt mysande. 
Idag så hade vi ventilering i skolan. Med det så innebär det att man helt enkelt diskuterar varandras B-uppsatser och lyfter upp både positiva som negativa aspekter av själva uppgiften. Det gick ju rätt bra, vår egna uppsats blev inte lila våldtagen som vissa andra. Speciellt en viss kurds uppsats som totalt misshandlades brutalt. 
Förutom det har det faktiskt inte hänt så mycket. Var på bio idag. Det var väl det roligaste inslaget på dagen. Såg filmen "A Christmas Carol" i 3D-format och det var ju rätt grymt.

Ja. Som sagt, nu ligger man här. Oj, där kliade det rejält i näsan (petade lite). Hur som helst, ska snart börja lägga mig för att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0