EL MUNDIAL


Vet inte varför men har fått flipp idag. Jag pallar helt ärligt inte vänta mer. Likt en heroin missbrukare som suktar efter nästa sil suktar jag efter fotboll. Jag pallar inte vänta i flera månader till innan man får uppleva spänningar, tacklingarna, de grova missarna, målvaktstavlorna, de snygga dragningarna, fansens otröstliga längtan efter segrar och slutligen målen. Jag pratar om VM. Jag pratar om fotbolls-fuckin-VM som går av stapeln om ungefär 6 månader lite sådär. Jag vet inte vad det är. Men i och med att kvalen är nästan helt avslutade och de lag som ändå skall va med i slutspelet som sånär är färdiga så börjar spänningen byggas upp.
Det är en spänning som kan liknas när man typ vet att man så småningom skall få ligga. Man vill liksom bara slita av sig kläderna och get right into it. Sådär ungefär känns det. Man känner sig som nån jävla påtänd person suktandes efter spänning och dramatik.

Vet inte vem som kommer vinna. Det är så svårt, det finns så många lag. Många lag är bra, om inte Las Empanadas vinner, eller Gucci-laget så hoppas man lite på Argentina faktiskt. Det vore nice om de kunde vinna igen med tanke på att de inte vunnit sedan 1986. Men vi får se, eller varför inte ett afrikanskt land typ Kamerun?

Det enda jag vet är att jag kommer under en månads tid sitta bänkad framför tv, langa mina egna slutsatser, skrika ut mitt hat mot domare och motståndare och bländas av skådespeleriet på som utanför planen. VM, du är efterlängtad!



Kommentarer
Postat av: driiveru

Kameruun?? skojaru me mig? dra ditt hår så det blir som för fan.. incestlockarna va bästa idjuuuuuuuuut.

2009-11-15 @ 22:49:09
Postat av: Simon

vafan snackaru om?

2009-11-16 @ 00:52:33
Postat av: Anonym

HAHA... vad?

2009-11-17 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0