HÅL I TANDEN OCH SHIT

Galet, galet. Är 24 år och har fått min första ilning i en tand. Det kanske är en accomplishment i säg, fan vet jag. Var på undersökning nu i fredags, och jag hade ju räknat med att det skulle vara något åt det hållet. Haft ont till och från i några veckor. Men hursomhelst så skall jag få det lagat redan nu på tisdag. Priset? Det svider som fan. Det kommer kosta mig 1 200 kronor. Men tandläkare bruden sa att det var bra att man dök upp nu innan det hade utvecklats till något värre som skulle behövas en rot-fyllning. 


Förutom det. Det går skitbra på praktiken. Hade förmodligen min bästa lektion någonsin i fredags med en av mina två 8:or. Jag undervisar dom i Historia och vi diskuterade demokrati och rättigheter samt skyldigheter. Det blev en rätt het debatt kring Muhammed karikatyrer och så vidare. Det var faktiskt kul, la lite skämt och fick skön respons ifrån eleverna. Handledaren var även han jävligt nöjd, så det rullar på fan.

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0