SNART LÄGGDAGS

Nu är det officiellt v 46 och med det så inleds praktiken som denna gång sträcker sig över fem hela veckor. Vi får se helt enkelt vad som komma skall. Förhoppningsvis så blir det lärorikt och roligt och inte allt för mycket dötid där man bara sitter och rullar tummarna. Ju roligare man har desto snabbare går tiden brukar man säga.
Har inte pratat direkt med min handledare utan bara skickat iväg ett mail till honom, men förhoppningsvis skall allt ordna sig. Det skall inte vara några problem, eller?

Ligger som sagt i sängen. Har inte borstat tänderna. Skall göra det snart. Idag var en sådan dag där det inte hände så mycket. Det finns risk att det kommer allt fler sådana dagar allt tätare. Det är kallt och det mörknar snabbt. Savvas och Kostas kom över och ville få ut mig på en promenix men jag bad dom dra åt helvete. Pallade inte. Hade inte motivationen i kroppen att slänga ut mig i kylan. Att de var klädda som om de höll på att vandra på Nordpolen gjorde inte direkt att motivationen steg. Av deras klädsel så visste man vad som väntade där ute. 

Livet rullar på hur meningslöst det än kan låta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så skön alltså

2009-11-09 @ 11:36:44
Postat av: Anonym

Tack?!..

2009-11-09 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0