TANDVÄRK




Har haft lite ont till och från i en av mina sidotänder. Smärtan har kommit för att sen försvinna i ett par dagar. Jag tror att man för första gången i sitt liv har fått ett hål, eller så är det bara att tandköttet är inflammerad. I allafall, jag mailade folktandvården och blev uppringd typ en timme senare. Jag har ju hört att de suger och att man får vänta fett länge?!.. Aja, hursomhelst så ska jag dit nu på fredag morgon, och eftersom jag inte utnyttnjat något som Tandvårds bidraget som jag inte hade någon aning om så behöver jag bara betala 20 kronor för en undersökning. Det mina vänner är COK NICE, med tanke på att det vanligtvis kostar 620. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice.... cok nice....

2009-11-25 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0