ÄNNU MERA GAAAH

Helt ärligt alltså. Ska man TOTALT bajsa snett. Eller ska man leka ambitiös. Alltså har försökt läsa. Har läst om franska revolutionen. Och småtittat på nationalismen. Men helt ärligt så känner jag ingen jävla ork. Duschen var jävligt skön. Vattnet var varmt, som om man blev omfamnad. Ville inte lämna den sköna varma värmen i mitt badkar. Nu sitter man här i sitt rum, för de som måste veta är lampan tänd just nu. 

Hoppsan. Nu fick man tydligen ett meddelande på Facebook. Kolla vad jag fick;

Tomas Kilic den 7 oktober kl. 23:26 Anmäl
Hej Simon! Vi känner inte varandra men jag googlade efter lite info om lärarprogrammet på Södertörn och hamnade i ett inlägg är du hade sagt att du inte gillade lärarprogrammet?

Har du lust att kanske bara säga några ord om varför du känner som du gör då jag själv funderar på att börja plugga på SH tillvåren?

Tack!
/Tomas


HAHAHAHA. Jag dör. Okej, det här behövde jag. En främmande person, som drömmer om läraryrket hamnar av någon konstig anledning på min blogg, och sen lyckas lokalisera mig på facebook för att maila mig. Helt plötsligt är jag ett språkrör för min utbildning åt en vilt främmande främling, shit vilken power den här bloggen verkar ha alltså. Jag är mäktigare än vad jag någonsin trodde. 
- Tillbaka till dilemmat. Helt ärligt alltså så pallar jag inte bry mig längre. Det är inte värt det. Det är totalt meningslöst ens att försöka plugga till sig. Det enda man gör är att stressa sig allt för mycket. Jag skall kasta anteckningar och allt vad det heter ikväll. Imorgon är en ny dag. Antingen så pluggar jag eller så skiter jag fullständigt och kör med hjälp av det man har i huvudet. Kugga, det kommer jag med all säkerhet ändå göra. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0