KAWABANGA!




Ja mina kära vänner. Jag måste nog vara bland de mest ambitiösa av mitt släkte. Det var meningen att man skulle på föreläsning i morse, men som vanligt så missade man den. Skyller på försovning, men jag tror att min kropp helt enkelt kastat in handduken för länge sedan. Varje gång det är enbart en föreläsning på schemat så skiter den fullständigt i att vakna. Om den gör det så, är det bara för att stänga av klockan och sen fortsätta sova. Sen så vaknar man upp utan någon som helst minne av att man stängt av den där förbannade klockan. Nåväl, sitter just nu i datorsalen här på plan 4 i skolans huvudbyggnad. Är i sällskap av en lesbiansk feministrebell till höger om mig som sitter och mumsar på sitt morgonkaffe. Strax framför mig sitter en spinkig välfrisserad, ponnyridande liten blond pojke med förhud med Lyle and Scott-tröja och försöker leka seriös. Bredvid honom sitter hans kompos som ser ut som en ovårdad söderskis.

Bakom dom sitter en Halabja-kurd som äter nån form av brödbullshit som stinker "kaahh". Hennes kompis är en bantukvinna ifrån buschen och de ser lagom ambitiösa ut. Där sitter dom, i tron om att de i framtiden ens kommer att få ett jobb. Hoppas de inte blir missnöjda och besvikna! Själv då? Jo, sitter här med mina 3,5 hårstrå på huvudet, min översexualiserade underdel som skriker efter kärlek och min hand smekande min högra tutte. Det här kallar jag för ambition mina vänner. Det här kallar jag för ambition! Nu skall jag återvända till den fantastiska världen av cybersex medan jag väntar på ett telefonsamtal som skall föra bort mig ifrån denna hopplöshetens håla.

Kawabanga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0