BEHÖVER TERAPI

Jag vet inte. Jag förstår ingenting längre. Jag fattar inte vart fan människosläktet är på väg. Vem fan är alla dom här jävla självmordsbenägna EMO-människorna som totalt förpestat ens tillvaro. Sitter just nu i en datasal på min skola. Är den enda kebabturken här inne omringat av ett gäng svenska tjejer som är utklädda som om det vore Halloween. Det är fucked up. Antingen är det fel på mig, eller så är jag en rest ifrån någon yttre galax som hamnat på den här sketna planeten, i det här sketna landet, i min sketna skolas sketna datasal omringad av "människor" utklädda till tjejen ifrån filmen The Ring. Vad är det fina i det hela, jag fattar inte. Varför tenderar allt gå mer åt skogen ju äldre man blir? Gud borde ha gett mig en jävla instruktionsbok innan han tvingade mig att poppa ur mellan bena på min stackars oförberedda morsa. Tro mig, det hade åtminstone kanske gett mig lite förståelse för det man skulle möta. Ibland känns det som man lever i en jävla Stephen King-rulle med alla dom här människorna springandes omkring.

Vad är den här världen på väg.

Senaste nytt. Mehdi Ghezali är inspärrad igen. No shit. Jag fattar inte ens varför man släppte den där byrackan ifrån första början. "Nämen han är ju oskyldig, han var bara där på semester. Han är ju svensk". Asså, människor vart har ni era hjärnor. Jag förstår mig inte på den här kulturlösheten och idiotin som finns utspridd. Vad ska man säga nu, killen blir gripen för andra fuckin gången omringad av terrorister. Vad ska man komma nu med, att snubben var på väg till sin exklusiva spa-behandling där han skulle oljas in av två män med skägg, och som extra tröst skulle de slänga in lite dynamit bara för att spexa till det lite?

Give me a fuckin break. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0