CHILLERIPILL

Kan inte direkt säga att man är världens mest ambitiösa person idag. Har mer eller mindre legat och chillat i min varma, ljuvliga säng mest hela dagen. Utanför hörs en massa somalibarn som springer runt som om det vore utdelning av matransoner ifrån FN. Högt skriker dom jävlarna, fyfan. Har faktiskt inte planerat någonting större händelse idag. Kommer väl antagligen ruttna som vanligt, kylan känns mer och mer annalkande. Shit alltså, snart måste man ha på sig jacka, halsduk och handskar annars förvandlas man till en kebab istapp. Aja, sitter som sagt i mitt rum, tv:n är på slagen men min koncentration är lite sådär. Det är fotboll som visas men pallar inte engagera mig. 

Var igår med dom två grekerna Savvas och Kostas. Lekte trevliga mot varandra och chillade några timmar. Fulingen Adis lekte ambitiös och påstod sig vara i skolan, men han var snarare och pullade sig själv på toan. Hur som helst så drog vi en sväng med Neandertalarens bil. Plockade upp hans mor och syster någonstans långt bort ifrån byn och så åkte vi tillbaka. Tog sen en härlig promenad där de vanliga ämnena om sex och diverse kroppsvätskor förgyllde kvällen. Drog inåt mot Willys, köpte lite godis och promenerade lite till. Savvas, vår lilla Don Juan, vår lilla Casanova, vår alldeles egna bög med rosa rosett vill inte att vi ska få träffa hans flamma. Det har lett till att jag börjat ifrågasätta om hon ens existerar eller om bruden bara är en ihopsatt konstruktion ifrån Näsans imagination. Nåväl, han påstod oss vara för omogna för att träffa henne. Killen, inte ens Påven ställer sådana krav för en audiens. 

Kom i överens igår om att vi ska ha en liten grabbkväll hos neandertalaren nu på fredag. Soft. Har ändå ingenting bättre för mig liksom. Vi ska antagligen dricka lite och chilla med varandra, kanske beskåda Adis fulhet och i vår berusning försöka analysera vad fan som gick fel i hans skapelse. Sen tänkte vi kolla på film, Drag me to Hell. Haha, har typ sett de första tjugo minuterna av filmen, men det blev inte mer senast. Nu ska man försöka se hela skitet. Vi får se hur det går!  Aja, det var väl allt man hade att säga för tillfället, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0