DEPP

Igår var det fest på skolan. Det var kul ett tag när man fick fucka ur lite. Sen gick det neråt, men det ska man inte gå in på så mycket. Jag tror att jag ska sluta gå på skolfesterna för det tär på mig ordentligt. Vissa saker är sjukt jobbiga, man vaknar dagen efter och känner sig helt jävla tom inombords. Fattar inte hur saker och ting kan helt förändras från en dag till en annan. Sitter just nu i min säng, helt seg och borta i mina egna tankar. Det är så fucked up bara, hur allt kan slå så fel. Mår fan inte bra av det.  Festen var som sagt okej, om ens det. Det var kul i början. Det blev inte så mycket drickande fast att man hade beställt ett helrör. Men det var antingen för lite att dela på, eller för många snyltare som tog dricka som de egentligen inte ens borde få. Träffade på lite människor man inte sett på ett tag vilket alltid är trevligt. Vet allvarligt inte vad jag ska göra. Kan inte glömma, kan inte gömma mig. Men det är nog det som är problemet med det första riktiga. Man glömmer den aldrig. Den förföljer en, inombords så är jag plågad. Man vill så mycket men hinder finns. Känns som att man alltid blir malplacerad av någonting man själv betraktar som sämre. Men vad har jag för makt egentligen att påverka? Ingen. 

Det är nog det som äter upp en som mest. Om det ändå fanns någon som förstod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0