ALONE IN THE DARK

Sitter i mörkret i mitt rum. Tanken har varit att jag skall sova. Tanken ja. Men sömnen har lämnat mig likt en torsk lämnar en prostituerad när han fått det han ville ha. Ibland vet man inte vad man ska ta sig till här i livet. Inte ens sömnen är på ens sida längre. Aja, får väl sitta uppe och låta tankarna fara iväg till kors och tvärs. Det är nog det som jag hatar mest med sömnlöshet. Tystnaden som leder till för många tankar. Jag hatar att tänka. Tänkande ger mig huvudvärk. Man tänker på saker som har betydelse och sånt som inte har det. Det äter upp en inifrån och ut, vilket ibland leder till att man skulle vilja hoppa ner ifrån andra våningen till marken. Men man gör det inte. Jävla insomnia. Den skall alltid komma krypandes när man minst vill ha den.    
Det är inte så mycket roligt som händer i mitt liv, förutom det gamla vanliga. Har en liggande tenta som bara skriker om att få bli gjord. Den vill bara bli ordentligt på satt sådär bakifrån så att den kan bli färdig någon gång. Det är en tenta på 6-8 sidor där vi skall träna inför vår kommande uppsatsskrivning. Det har väl gått rätt okej. Den skulle in förra måndagen, men man har enbart hunnit med 3 sidor. Förbannad jävla hundskit. Hatar skolan. Hatar allt. Det enda som är skönt med skolan är människorna. Måste erkänna att man i början inte riktigt klickade eftersom fan vet ja, det fanns väl osäkerhet eller något med i leken. Men nu är de hur sköna som helst, åtminstone de flesta av dom. Sen finns det vissa man inte direkt skulle kunna sitta och prata med. Dom är för fula eller för torra. Eller både och.

Kanske skall börja jobba på restaurang. Kul. Jippii. Älskar att leka trevlig. Jag är ju trots allt den trevligaste personen du någonsin kommer möta. Visst.. I allafall, tanken är att jag skall jobba hos min morbror på hans libanesiska restaurang som servitör. Om jag inte blir kickad innan jag ens har börjat så blir även jag överraskad. Nä, men förhoppningsvis så skall det funka. Aldrig riktigt haft ett servitörjobb tidigare. Det närmaste servitörjobb man kommit är när man fick stå i disken hos några jävla sandnegrer på en restaurang i stan under Prao-perioden i skolan. Jävla svart arbetskraft. Har alltid tyckt att Prao-skitet är barnarbete, no shit about it. I allafall, så är alltså tanken att man kommer jobba där typ helger. Men vi får se, inget är klappat eller klart ännu. Vad händer imorgon då.. Teoretiskt är det redan morgon och man sitter som ett rövhål och skriver detta inlägg. Så de här är väl det första man har utfärdat denna nya dag. Men förutom det är tanken att bli klar med den förbannade tentan...

Så jävla meningslöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0