RÄTT SKÖN VECKA... HITTILLS

Ja, sitter här i mitt härliga rum. Tv:n är på som vanligt men blicken är riktad mer eller mindre åt datorn konstant. Lampan är tänt, för de som verkar ha fastnat för min lampa och dess aktuella status. Dagen har varit faktiskt rätt skön. De senaste dagarna har faktiskt varit rätt sköna. Söndagen var underbar, det var skönt att bara chilla. Prata och umgås, glömma allt och alla för en stund. Måndagen var även den rätt okej, skippade föreläsningen. Det var ju tänkt att jag skulle dit men eftersom jag la mig sent så försov man sig. Kom till skolan precis när föreläsningen var över. Träffade folket, snackade lite, skämtade lite. Igår kväll så drog man också på bio. Kollade på Tarantinos nya rulle, Inglorious Basterds. Ska komma med en härlig filmrecension om den lite senare. Drog på bio med Philip, Kostas och Adis. Savvas följde inte med, han var på audiens. Kalla mig blåst, och det kanske man är. Men jag har aldrig tidigare använt mitt Mecenatkort, men igår så förlorade jag oskulden. Betalade enbart 60 kronor för en biobiljett vilket är 30-40 kronor billigare än vanligt. Snacka om att jag skall bli flitigare med användandet framöver!



Hur som helst, det var i allafall rätt skönt och chilla med idioterna en stund. Det var det gamla goda, man slängde och fick kommentarer om ens utseende och lite allt möjligt. Vi är inte så mogna. Jag vet. Vi får inte ens träffa "Påven", så vi har nog kommit till underfund med det. Filmen var faktiskt rätt bra, det fanns flera scener som man garvade åt. Men den är inte till för de känsliga då det finns vissa scener där man inte sparar på krutet om man säger så. Men en gedigen recension kommer lite senare. Idag, så vaknade man strax efter 14. La mig faktiskt jävligt sent igår, kunde inte sova alls. Sömnen vart som bortblåst och man satt som en idiot fram till morgonen innan kroppen gav med sig. Drog in till skolan idag också. Måste ha varit där runt sju-åtta tiden eller nåt. Kopierade lite grejer inför morgondagens (läs; dagens) seminarium. Juste, när jag satt vid sumpans pendeltågsstation och precis hade öppnat min lilla oskyldiga chokladkaka och precis tagit mig en bit så ringde telefonen. Jag trodde det var en söt lite ekorre (haha) som satt på stationen och hade sett mig synda, så man vart lite små nervös haha. Ett trevligt samtal var det i allafall. Som vanligt.
Kopierade i skolan och drog sen hem. Hann precis till andra halvlek och kollade på när mitt kära Arsenal till slut lyckades köra över Olympiakos med 2-0 hemma i London. Vart jävligt glad. Måste ha väckt halva huset med mitt skrikande. Nu sitter man här, lampan fortfarande tänd. Tv:n likaså, det kanske är dags att släcka dom båda och sen släcka mig själv. Dags att sova för imorgon är det dags för seminarium.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0