SOFT DAG

Idag var en rätt okej dag måste man säga. Vaknade runt 11-tiden, rätt så utvilad. Min jävla CSN har inte kommit fast att man är inne i mitten av september. Så jag ringde dom jävlarna och skällde ut en stackars handläggare och bad honom att fixa skitet så snabbt som möjligt. Efter många om och men så blev det fixat, har inte kollat in deras hemsida än men han sa han skulle fixa det. Skall kolla snart.

Förutom det så tog man det relativt lugnt, kollade på film och bara tog det lugnt. Ville inte göra något, bara vila ut kroppen. Har varit lite stressigt på sistone och rätt lite sömn så det var skönt att vila ut. Kom nyss hem efter att ha spenderat ett par timmar med K, S, och A. Anhalten blev donken och vi kanske satt där i minst två timmar och snackade skit. Våra samtal handlar nästan alltid om Adis fulhet, olika kroppsvätskor och sex. Det garvades rätt mycket men mycket mer än så lyckades vi inte åstadkomma. Världens problem förblir olösta. 

Är just nu i mitt rum. All belysning är släckt, min CSN är fixad och jag är utvilad.

Idag var en rätt soft dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0